dirk--ike--luxemburg.reismee.nl

Even aanpikken

Beste (mede)reizigers,

We hebben een klein stukje kunnen mee-ervaren van het grote avontuur waar jullie nu middenin zitten (lopen). Variatie in landschap, weer, overnachtingsplekken .... enkele foto's geven een indruk van deze fijne dagen.

Zoals jullie in je eigen reisverhaal schreven, is jullie tocht nu pas echt begonnen: geen medereizigers meer, maar alleen met jullie tweeën. Begrijpelijk en voorstelbaar. Daarom lijkt het ons bij nader inzien geen goed idee dat Ike met jullie mee gaat de grote pas over. Dat maakt teveel inbreuk op jullie eigen reis. Wel vroegen we ons af wat jullie bedoelen met de (voor de thuisblijvers) cryptische omschrijving 'gezellige, maar soms ook spannende dagen.

We wensen jullie verder een heel fijne reis, goed weer en (in geval van minder goed weer) hopelijk geen lekkageproblemen meer.

Hartelijke groet,

Ike en Dirk

De tijd is een soort rivier van gebeurtenissen, een wilde stroom. Want zodra iets gezien wordt is het al weer meegesleurd en drijft er iets anders voorbij dat ook weer meegevoerd zal worden. (uit: Overpeinzingen van Marcus Aurelius)

Henny en Hans

Zie de reactie op je eerste verhaal. Ging even fout. We zijn overigens in Metz.
Groets, H&H